چاپ تخصصی در تهران

چاپ تخصصی تراکت و کارت ویزیت سر برگ و بروشور در تهران چاپ تراکت یا کارت ویزیت برای تبلیغات یک روش ایدال و بسیار زود بازده است. چاپ یک تراکت و کارت ویزیت بسیار مهم است ولی پیش از چاپ باید یک طرح زیبا و بی نقص داشته باشید.

هر چقدر هم که چاپ با پیشرفته ترین دستگاه ها و ماشین الات صورت بگیرد ولی طرح مناسب نباشد چاپی خوب نخواهید داشت.

فونت تراکت و کارت ویزیت باید خوانا باشد. اگر فونت زیبا انتخاب کنید که خوانا نباشد .

تراکت شما انوقت بی ارزش می شود .چاپ تخصصی تراکت در تهران تراکتی جذاب است که خوانا باشد نبایستی فونت انقدر ریز باشد که بعد چاپ قابل خواندن نباشد نه انقدر درشت که تراکت و کارت ویزیت جذابیت نداشته باشد.

اطلاعات باید بر روی تراکت به گونه ای چاپ شود که گویا باشند نیازی نیست که همه اطلاعات بر روی کارت ویزیت یا تراکت شما چاپ شود.

اطلاعات زیاد بر روی کارت ویزیت وتراکت فقط باعث شلوغلی و تراکت و کارت ویزیت می شود و این شلوغلی باعث می شود که تراکت جذابیت خود را از دست بدهد.

رنگ ها باعث جذابیت و جلب مشتری می شوند ولی باید این را در نظر داشته باشیم که در چاپ تراکت یا کارت ویزیت نبایستی بیشتر از سه رنگ استفاده کرد همین استفاده رنگ زیاد باعث می شود که بعد از چاپ دیگر تراکت زیبا نداشته باشید.

چاپخانه مجید دارای ماشین الات پیشرفته می باشد که توسط این ماشین عالت تراکت و کارت ویزیت و بنر عالی با کیفیت فوق العاده خواهید داشت.چاپ خانه مجید یک چاپ خانه حرفه ای است که چاپ تخصصی و حرفه ای تراکت و کارت ویزیت ست اداری و سر برگ و بروشور را انجام می دهد.

چاپ تخصصی در تهران

چاپخانه ارزان در تهران

چاپ تراکت در تهران

برای داشت یک تراکت و کارت ویزیت چاپی ارزان قیمت کافی است که فقط با چاپ خانه تماس حاصل فرمایدو هماهنگی های لازم را انجام دهید.

با ما تماس بگیرید:

مهندس تلخاب فراهانی : 09124506359

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Secured By miniOrange