چاپ تراکت در تهران

چاپ تراکت یک نوع تبلیغات کاغذی است که اطلاعاتی بر روی کاغذ چاپ شده است. ولی این چاپ بر روی چه کاغذ های صورت می گیرد دانست این که تراکت بر روی چه نوع کاغذی چاپ می شود باعث می شود که در هزینه و زیبای تراکت شما تاثیر مستقیم داشته باشد.

در کنار طراحی تراکت، استفاده از کاغذ مناسب و چاپ با کیفیت نیز از عوامل تاثیر گذار در تبلیغات تراکتی است. تراکت ها در انواع مختلف سیاه و سفید، رنگی و یک رو یا دورو به چاپ می رسند که بسته به نوع کارتان می توانید آن ها را انتخاب کنید.

کاغذهای مورد استفاده در چاپ تراکت

– الوان رنگی

– کاغذ تحریر سفید

– کاغذ کرافت نخودی

– کاغذ تحریر

– کاغذ گلاسه

– کاغذ کتان

عموما تراکت های رنگی گلاسه نسبت به دیگر تراکت ها بسیار بیشتر سفارش داده می شوند. البته ممکن است کمی زمان بر باشد .اگر چاپ سریع تر می خواهید از چاپ دیجیتال بهره ببرید.

نکته ای که در استفاده از کاغذهای گلاسه حائز اهمیت است این است که این کاغذ ها بافتی دارند که ترکیب رنگ به خوبی بر روی آن ها می نشیند، تصاویر و نوشته ها در آن به خوبی و با کیفیت فوق العاده بالایی به چشم می خورد.

تراکت  معمولا بر روی دو مدل متداول کاغذ یعنی تحریر و گلاسه چاپ می گردد.

چاپ تراکت همیشه مقرون به صرفه بوده زیرا با کمترین هزینه یک تبلیغات گسترده انجام می شود .

برای داشتن تراکت های عالی با قیمت مناسب چاپ تراکت های خود را به چاپ خانه مجید بسپارید.

چاپ تراکت در تهران

چاپخانه ارزان در تهران

چاپ خانه مجید با داشتن ماشین عالات پیشرفته چاپ را بر روی هر نوع کاغذی که مناسب کار شما هست چاپ می کند. کافی است که شما با چاپخانه مجید تماس حاصل فر ماید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

با ما تماس بگیرد :

مهندس تلخاب فراهانی: 09124506359

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Secured By miniOrange