هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب منظور از تبدیل پایان نامه به کتاب چیست

چاپ کتاب

منظور از تبدیل پایان نامه به کتاب چیست ؟

چرا باید پایان نامه بنویسیم ؟ که آن را به کتاب تبدیل کنیم ؟

اصولا تمامی دانشجویان و پژوهشگران با واژه پایان نامه آشنایی کامل را دارند . منظور از پایان نامه یعنی پایان دادن به نامه آموزش ، یعنی دیگر دانشجو به مرحله ای رسیده است که خودش می تواند به ارائه مطالب بپردازد یعنی دیگر تحصیلات او تکمیل شده است و خودش باید در جستوجوی مسائل و حل مشکلات علمی باشد و از مرحله تحصیل و مورد آموزش قرارگرفتن فراتر رفته است .

پایان نامه یک نوع سنجش دانشجو و محک زدن او در خصوص آموخته های دانشگاهی اش می باشد . در دوره کارشناسی ارشد ، دانشجو باید زیر نظر استاد راهنمای خود ، موضوع پایان نامه را انتخاب کند و آن را نگارش نماید. البته این فرایند در ببرخی از رشته های هنری و فنی در دوره کارشناسی نیز الزامی است .

تدوین پایان نامه اهمیت و دلایلی از قبیل موارد زیر دارد :
یادگیری روش شناسی تحقیق؛
توسعه نگرش علمی؛
کسب موفقیت برای مطالعه ای جدی و عمیق و کسب تجربه علمی در حوزه موضوعی خاص؛
کسب مهارت برای مطالعه نقّادانه و موشکافانه؛
بهره مندی از اطلاعات جدید تر؛
شرط لازم برای دریافت مدرک تحصیلی؛
انتشار نتایج پایان نامه به شکل مقاله پژوهشی در مجلات علمی و تخصصی.
یک منبع اطلاعاتی ارزشمند برای محققان در آن حوزه علمی می شود.
اساس و پایه تدوین و نگارش مقالات علمی و کتاب های علمی می شوند
به عنوان گامی مقدماتی و نخستین تحقیق جدّی و منضبط دانشجو در زمان بندی مشخص؛
به مثابه کاری نهایی که برآیند کل یافته های دانشجو در طول دوره تحصیلی است.
با توجه به دلایلی که در خصوص نگارش پایان نامه ذکر شد و همچنین اهمیت فوق العاده ای که در زمینه علمی و تحصیلی دارد ، می توان به اهمیت ثبت آن در قالب کتاب پی بریم . در روند تدوین پایان نامه ، دانشجو به مطالعه پیرامون موضوع مربوطه می پردازد ؛ نظر محققان قبلی در خصوص موضوع مورد نظرش را مطالعه می کند ؛ روش ها و راه هایی را می سنجد ، به گردآوری اطلاعات و آزمون و خطا می پردازد ، تا به نتیاج جدید در رشته علمی خود برسد . سپس حاصل این تلاش ها و مطالعات خود را با عنوان نتایج در فصل آخر پایان نامه ارائه می کند ، در این فصل خودش راه و روش جدیدی را ارائه می کند که می تواند پایه و مبنای مطالعه سایرین باشد . از این رو است که این تلاش های علمی را باید در قالب کتاب ثبت نماییم . علاوه بر این دلایل که جنبه های علمی تبدیل کتاب به پایان نامه را بیان می کند ، دلایل دیگری نیز برای تبدیل پایان نامه به کتاب وجود دارد که به منزله افزایش اعتبار و رتبه علمی و احساسات درونی فرد می باشد. برای هر پژوهشگر و دانشجویی ارائه یک کتاب چاپ شده به نام خودش علاوه بر امتیارات علمی و پژوهشی ، حس افتخار و غرور و بالندگی نیز برای او دارد . بنابراین تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ آن می تواند یک راه حل معقول برای کسب امتیازات علمی باشد .

برای دستیابی به این امتیازات علمی و حس افتخار به عنوان یک شخص ارزشمند در حوزه علمی خودتان می توانید از کارشناسان موسسه افق در این زمینه کمک بگیرید . متخصصان در زمینه چاپ کتاب می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن کتاب علمی شما را از پایان نامه های علمی تان استخراج نمایند و تمامی مراحل تبدیل پایان نامه به کتاب را از فرمت بندی و تصحیح تا آمادگی چاپ را انجام دهند و پس از آماده شدن کتاب وارد مراحل چاپ شوند . با اینکه کارشناسان موسسه افق می توانند مراحل تبدیل پایان نامه به کتاب را برای شما دانشجویان و پژوهشگران عزیز به راحتی سپری نمایند ولی برای آشنایی شما با مراحل آن ، بطور خلاصه مراحل این فرایند را بیان می نماید .

مراحل تبدیل پایان نامه به کتاب
تغییر نام پایان نامه به نامی مرتبط برای کتاب
تبدیل تمامی لغات پایان نامه به کتاب
هر کتاب شامل بخش های مختلفی است
هر بخش دست کم باید دو فصل را شامل شود، نه یک فصل.
شمارنده بخش به حروف درج می شود؛
قلم عنوان بخش بزرگتر از عنوان فصل است و استایل مجزا باید داشته باشد.
فصل ها باید از یک سوم صفحه شروع شوند .
شماره فصل باید با عدد نوشته شود .
حجم فصل ها باید با هم متناسب باشد.
عناوین و توضیحات جداول باید در بالای آن آورده شوند.
طول و عرض جدول، شکل، نمودار و مانند آن نباید از طول، سطر و عرض صفحه فراتر رود.
پاورقی ها ، رفرنس ها و پی نوشت های پایان نامه براساس شیوه نامه نگارش و ویراش کتاب ( ابلاغی از معاونت پژوهش ) تنظیم و تبدیل به شیوه کتاب شوند.
روانسازی متن؛
رعایت قواعد نگارش رایانه ای
امالای صحیح کلمات

هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
بر همه واضح و مبرهن هست که امروزه یکی از عوامل تاثیر گذار در انجام هر فرایندی هزینه آن می باشد . در خصوص فعالیت های علمی و پژوهشی نیز این امر حائز اهمیت است . اگر دلیل انتخاب یک فرد متخصص و یا موسسه از میان موسسات بسیار ، سابقه و مهارتهای آن می باشد ؛ دلیل دیگر انتخاب می تواند هزینه انجام فعالیت های علمی آن مجموعه باشد . با اطمینان کامل می توانیم اعلام کنیم که انتخاب موسسه اشراق جهت تبدیل پایان نامه به کتاب ، علاوه بر برتری آن در تخصص و مهارت های لازم برتری دیگر موسسه اشراق در خصوص هزینه پایین و کم آن می باشد. تبدیا پایان نامه به کتاب در موسسه افق با کمترین هزینه ممکن یعنی 300 هزارتومان در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود .

کلیات تبدیل پایان نامه به کتاب
سال ها است که یکی از اصلی ترین دغدغه های دانشجویان ، اساتید و به طور کلی کسانی که می خواهند فرصت های شغلی جدید داشته باشند این است که رزومه تحصیلی و شغلی خود را تا حد امکان قوی و پر بار کنند. بی تردید یکی از بهترین راه هایی که باعث تقویت رزومه می شود چاپ کتاب است ولی از نظر بسیاری از متقاضیان این کار، انجام آن کمی سخت و گنگ به نظر می رسد ، مخصوصا برای افرادی که می خواهند برای اولین بار اقدام به چاپ کتاب خود کنند. معمولا، معتبرترین کار پژوهشی که هر دانشجو در طول دوره تحصیلی خود انجام می دهد ارائه پایان نامه است و نگارش پایان نامه و دفاع از آن، نشان دهنده تخصص دانش آموخته در رشته ایست که سال ها در آن تحصیل کرده است،از این بابت است که بسیاری از دانشجویانی که قصد ادامه فعالیت در حیطه رشته تحصیلی خود را دارند برای آبرومند شدن پایان نامه خود،وقت،انرژی و حتی در برخی از موارد هزینه بسیار قابل توجهی را صرف می کنند. در این نوشتار سعی ما بر اینست که تا حدی شما را با مراحل تبدیل پایان نامه به کتاب و پیچ و خم های این مسیر آشنا کنیم و به تعدادی از سوالات پر تکرار در این زمینه،پاسخ دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Secured By miniOrange