چاپ کتاب

انتخاب سرمایه گذار برای چاپ کتاب

چاپ کتاب

یکی از سوالات رایج در چاپ کتاب این است که آیا بهتر است نویسنده خود برای چاپ کتاب سرمایه گذاری کند و یا بهتر است از یک سرمایه گذار برای این کار کمک گیرد؟ انتخاب سرمایه گذار برای چاپ کتاب و یا سرمایه گذاری شخصی بستگی به شرایط نویسنده دارد. بسیاری از نویسندگان به ویژه نویسندگان کتاب اولی توانایی مالی چاپ یک کتاب را ندارند. از این رو بهتر است این افراد برای چاپ کتاب خود به دنبال سرمایه گذار باشند. اما انتخاب سرمایه گذار نیز کار چندان ساده ای نیست.

برای اینکه یک شخص یا در اغلب مواقع ناشر بر روی کتاب شما سرمایه گذاری کرده و در چاپ آن با شما همکاری کند، باید از فروش کتاب شما اطمینان داشته باشد. به همین دلیل اغلب نویسندگان تازه کار و کتاب اولی به سختی می توانند برای کتاب خود یک سرمایه گذار پیدا کنند. زیرا نویسندگان تازه کار شناخته شده نیستند و ممکن است مخاطب با آن ها ارتباط برقرار نکند.

نظرها را به خود جلب کنید
اگر شما به عنوان یک فرد کتابخوان به یک کتابفروشی بروید، از بین کتاب های موجود کتابی را انتخاب می کنید که با نویسنده آن آشنا هستید، یا کتابی را انتخاب می کنید که تا به حال نام نویسنده آن به گوش شما نخورده است؟ قطعا همانطور که بسیاری از مخاطبان حاضر به پذیرش ریسک و انتخاب کتاب نویسندگان تازه کار نیستند، ناشران و سرمایه گذاران نیز در این زمینه بسیار با احتیاط عمل می کنند. البته این قضیه در مورد تمامی ناشران و یا مخاطبان صدق نمی کند و در بسیاری از مواقع از کتاب های تازه استقبال زیادی به عمل می آید.

اگر می خواهید برای کتاب خود سرمایه گذار پیدا کنید، باید بتوانید نظرات را به خود جلب کنید. اگر موضوع کتاب شما هیچ جذابیتی نداشته باشد و یا از عنوان خوبی برای آن استفاده نکرده باشید، چه چیزی می تواند سرمایه گذار را مجاب به سرمایه گذاری و مخاطب را تشویق به خرید کتاب کند؟ اگر اثر خوبی از خود به جای بگذارید بدون شک مخاطب خود را پیدا خواهید کرد. البته آثار معروف بسیاری از نویسندگان شناخته شده همچون مارگارت میچل و یا جی کی رولینگ بارها از سوی ناشران مختلف رد شده است. از این رو اصلا امید خود را از دست نداده و دچار یاس نشوید.

انتخاب انتشارات مناسب
اگر بتوانید نظر یک انتشارات معتبر به عنوان سرمایه گذار برای چاپ کتاب را جلب کنید، قطعا نام آن انتشارات تاثیر بسیار زیادی بر میزان فروش کتاب شما خواهد داشت. زیرا بسیاری از خوانندگان با دیدن نام انتشارات و اطمینان از میزان اعتبار آن ها در چاپ کتاب های خوب، اقدام به خریداری کتاب خواهند کرد. اما اگر موفق به این کار نشدید، اصلا جای نگرانی نیست. شما می توانید کتاب خود را در هر انتشاراتی به چاپ برسانید و از سایر روش ها به ویژه روش های تبلیغاتی برای فروش آن استفاده کنید. همانطور که قبل تر اشاره کردیم، عنوان کتاب، محتوای آن و نیز طراحی جلد کتاب نیز از عوامل تاثیرگذار در میزان فروش کتاب شما هستند.

اگرچه بسیاری از نویسندگان علاقه دارند که شخصا برای چاپ کتاب خود سرمایه گذاری کنند، که کار عاقلانه ای است، اما در برخی مواقع هزینه ها این اجازه را به افراد نمی دهد تا بتوانند آثار خوب خود را به چاپ برسانند. در این شرایط بهتر است از سرمایه گذار برای چاپ کتتب خود استفاده کنید.

انتشارات زرین اندیشمند آماده ارائه هرگونه خدمات چاپ کتاب و سرمایه گذاری بر روی آثار شما نویسندگان محترم می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Secured By miniOrange