چگونه خوب چاپ رنگی را انجام دهیم

انجام باکیفیت خدمات چاپ کتاب و رضایت بالای مؤلفین ما، افتخار جایزه بهترین و پرکارترین ناشر کشور را برای ما به ارمغان آورده است.

برای اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید :   09124506359

 

چاپ کتاب در تهران

تجربه کاری و سابقه طولانی
همکاری با صدها نویسنده مجرب، این تجربه را در اختیارمان قرار داده تا بتوانیم هر آنچه یک نویسنده برای چاپ کتاب خود به آن نیاز دارد را پوشش دهیم.

چاپ انواع آثار مولفین
چاپ کتاب ‌های داستان، شعر، مقالات علمی و تخصصی، فیلم‌نامه، کتاب‌های دانشگاهی، تخصصی و … ازجمله موارد بی‌شماری است که تابه‌حال در انتشارات آریان شار به چاپ رسیده است.

اگر از نویسندگان یا علاقه‌مندان به حوزه‌ی کتاب و فرهنگ هستید، می‌توانید با اعتماد کامل به دانش  و توانایی‌های تیم انتشارات متخصصان نوشته های خود را به کتاب تبدیل کنید.

متفکران با شناسایی و گردهم آوری تعداد بسیار زیادی از اساتید برجسته و متخصصین تراز اول و حرفه ای داخل و خارج از کشور در رشته های مختلف، توانسته است تا خدمات مشاوره ای متنوعی را در خصوص آموزش مقاله نویسی، استخراج مقاله از پایان نامه و یا سایر متون پژوهشی، ویرایش، تصحیح و تکمیل مقالات به علاقه مندان ارائه دهد.

همچنین این موسسه با ایجاد شبکه‌ای از محققین تراز اول، اساتید برجسته و داوران بین‌المللی ژورنال‌های معتبر داخلی و خارجی، ضمن انتخاب مجله متناسب با مقاله شما، تمام مراحل پذیرش تا چاپ در مجلات علمی پژوهشی، ISI و … را پیگیری می‌نماید.

کلیه خدمات مربوط به مشاوره و آموزش تالیف کتاب، استخراج کتاب از پایان نامه و متون مختلف در كوتاهترین زمان و بهترین كیفیت ممكن، تبدیل دست نوشته به کتاب، تبدیل جزوات درسی به کتاب، انجام ویراستاری، تایپ و طراحی جلد، توسط شریفیار صورت می گیرد.

پس از این مرحله، همه خدمات مربوط به چاپ کتاب از قبیل اخذ مجوز (دریافت شابک، فیپا و اعلام وصول) و چاپ در كوتاهترین زمان و بهترین كیفیت ممكن، تحت نظر انتشارات شریفیار صورت می گیرد.

چاپ کتاب چند جلد

چاپ کتاب حتی یک جلد ! تیتری است جالب و بحث برانگیز ، موضوع این مقاله از نشر متخصصان ارائه توضیحاتی جامع و کامل در مورد چاپ کتاب تک جلدی است ، برخی از افراد تمایل دارند پایان نامه و یا دل نوشته های خود را در قالب یک کتاب چاپ کرده و برای خود نگه دارند ، اما خیلی از انتشاراتی ها حاضر به چاپ کتاب به صورت تکی نیستند و صحافی ها نیز نمیتوانند نوشته ها را با کیفیت یک کتاب با طراحی و جلد و صفحه آرایی ویژه دربیاورند.

هدف از چاپ کتاب تک جلدی چیست ؟
چاپ کتاب هدف های مختلفی را دارد ، شخصی که شروع به نوشتن کتاب میکند، میتواند یک نویسنده با مهارت عالی یا یک فردی عادی باشد ، هردو این افراد در کنار کار اصلی خود ممکن است تمایل داشته باشند نوشته های شخصی را در قالب یک کتاب تک جلدی محفوظ نگه دارند ، برای مثال، فردی که به جمع‌آوری خاطرات و سرگذشت زندگی خود نموده و سعی دارد ان را به صورت کتابی جمع آوری کند، این شخص با اینکه با هدف نویسنده شدن وارد این عرصه نشده اما تمایل دارد دست نوشته های خود را به صورت کتاب حتی شده یک جلد داشته باشد.

در برخی اوقات افراد هدف از چاپ کتاب خود را شرکت در یک آزمونی قرار داده‌اند و می‌خواهند صلاحیت علمی خود را به تایید برسانند. به این معنا که تازه در مسیر نویسنده شدن قدم گذاشته اند و یا میخواهند پایان نامه ارشد و دکترای خود را به شکل یک کتاب داشته باشند.احتمال دارد این کتاب در حد و اندازه‌هایی نباشد که بتوان برای آن مخاطبینی جمع کرد یا در بازار رقابتی برای آن به وجود آورد؛ با این حال، جمع کردن این مطالب و تبدیل آن به یک کتاب کار مفیدی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Secured By miniOrange