چاپ کتاب PDF – چاپ کتاب پی دی اف – تبدیل ایبوک به کتاب

 چاپ کتاب PDF

 چاپ کتاب PDF

زمان مطالعه: 7 دقیقه 

چاپ کتاب PDF

خواندن کتاب های چاپی یکی از بهترین تجربه هایی است که می‌تواند برای هرکسی رخ بدهد. اما در این بین ورود کتاب های پی دی اف (pdf) هم توانست کمک قابل توجهی بکند؛ هرچند که خواندن کتاب های پی دی اف (PDF) فراگیر نشد. اما گاهی اوقات شما به عنوان مولف و یا مترجم قصد دارید به چاپ کتاب پی دی اف خود بپردازید. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که باید چه نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید کتاب pdf خود را چاپ کنید. شما باید در چاپ کتاب پی دی اف و تبدیل فایل pdf به کتاب به نوع چاپ کتاب و صحافی نیز دقت کنید.

چاپ کتاب از روی pdf و ایبوک
پی‌ دی‌ اف‌ های خود را چاپ کنید – چاپ کتاب از pdf
هزینه چاپ کتاب pdf – قیمت چاپ کتاب pdf (چاپ کتاب از روی pdf) چقدر است؟
چاپ کتاب با فرمت pdf
انواع صحافی و چاپ دیجیتال از فایل pdf
چاپ کتاب از روی pdf و ایبوک
خیلی از کتاب هایی این روزها که در بین افراد انتشار یافته و خوانده میشوند با فرمت pdf و ایبوک هستند، از آنجایی که خواندن کتاب با این فرمت ها برای بسیاری از افراد سخت و دشوار است ، انتشار متخصصان با چاپ کتاب از روی فایل pdf و ایبوک این مشکل راه به بهترین شکل برای شما حل کرده است ، کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید و فایل پی دی اف کتاب مورد نظر را ارسال کنید.

ما برای شما متن های Epub ,PDF, Word, djvu را به سادگی در قالب یک کتاب چاپ میکنیم.

چاپ کتاب با فرمت پی دی اف
پی‌ دی‌ اف‌ های خود را چاپ کنید – چاپ کتاب از pdf
اگر یک نظر سنجی بین خوانندگان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی برگزار شود ، بدون تردید نتایج به سمت محبوب بودن کتاب کاغذی پیش خواهد رفت ، امادر واقعیت حق انتخابی در کار نیست و به هزار و یک دلیل که از جمله می توان به نایاب شدن، تحریم شدن و… اشاره کرد کتابی از دسترس خارج شود و تنها نسخه الکترونیکی آن موجود می‌باشد، چاپخانه آنلاین متخصصان این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید کتاب‌های الکترونیکی خود را چاپ کنید حتی یک نسخه، جلد را آنلاین طراحی یا از جلد های آماده استفاده کنید، فایل کتاب را آپلود کنید و بقیه روند چاپ کتاب را بر عهده ما بگذارید.
هزینه چاپ کتاب pdf – قیمت چاپ کتاب pdf (چاپ کتاب از روی pdf) چقدر است؟
کتاب های پی دی اف بنا به دلایل مختلفی محبوبیت دارند؛ مثلا حجمی ندارند و خواننده می تواند هر زمان با استفاده از تلفن همراه یا تبلت خود شروع به خواندن کتاب کند، و یا بسیاری از افراد معتقدند که کتاب های الکترونیکی به دلیل قطع نشدن درختان، به حفظ محیط زیست کمک می‌کنند و از همه مهمتر این نوع کتاب ها به دلیل استفاده نکردن از کاغذ هزینه بسیار کمتری از کتاب های چاپی دارند و برای نویسندگانی که بودجه برای چاپ نداشته و افرادی که بودجه برای خرید کتاب ندارند گزینه بسیار مناسبی است.
اما اگر این مانع را پشت سر گذاشتید و تصمیم به چاپ کتاب pdf گرفتید باید بدانید که هزینه چاپ کتاب از روی نسخه pdf  به موارد مختلفی بستگی دارد که در مقاله‌ی هزینه چاپ کتاب مفصل به آن پرداخته ایم.

تبدیل pdf به کتاب کاغذی
چاپ کتاب با فرمت pdf
بسیاری از کتب انگلیسی، آلمانی، فرانسه در دانشگاه ها و توسط دانشجویان مورد استفاده قرار می گیرند ، معمولا با فرمت PDF و یا فرمتهای دیگر موجود هستند. تبدیل PDF به کتاب را می توان همان چاپ کتاب دیجیتال نیز نامگذاری کرد که البته در تیراژهای یک جلد یا بیشتر مورد نیاز است. در صورتی که فایل PDF دارید و می خواهید از روی آن یک کتاب داشته باشید با شماره ی زیر تماس بگیرید.

شماره تماس چاپ خانه

انواع صحافی و چاپ دیجیتال از فایل pdf
یکی از صحافی هایی که در روند چاپ کتاب پی دی اف باید رعایت بکنین دوخت تمام اتوماتیک است. این نوع صحافی برای جلدهای نرم کتاب مناسب است؛ می توان محتوای چاپ شده کتاب را به راحتی به جلد کتاب منگنه کرد. در روش دوخت کتاب، می توان از جلدهای طراحی شده و تمام رنگی، با کاغذهای بسیار نرم و حاشیه دار استفاده کرد.

صحافی کامل نوع دیگری از صحافی است که باید در روند چاپ کتاب پی دی اف آشنا شوید. این نوع صحافی، رایج ترین روش صحافی کتاب است و باعث استحکام بالای محصول چاپی می شود. صحافی کامل کتاب برای انواع کتاب های پرفروش، کتاب های چاپ شده در تعداد پایین، انواع کاتالوگ های تبلیغاتی و سایر محصولات مناسب است.

در صحافی سیمی (فنری کردن) ، حلقه های سیمی از میان سوراخ های پانچ شده عبور داده می شوند. صحافی سیمی این امکان را ایجاد می کند که بتوان صفحات کتاب را به طور کامل باز کرد. صحافی سیمی برای کتابچه های آشپزی، تهیه گزارشات، دستورالعمل های حرفه ای، اطلس ها، راهنمای مسافرت و بسیاری از محصولات چاپی دیگر مناسب هستند.

نوع دیگر از صحافی، صحافی دوخت حلقه‌ای است. در این روش برای نسبت فلزی از یک سیم فلزی استفاده می‌شود و حلقه‌ای به وجود می‌آورد که وارد عطف می‌شود. در این روش می‌توانیم دسته‌ای را در یک کلاسور حلقه‌ای جای دهیم.

دوخت لبه‌ای نوع دیگری از صحافی است. در این روش دسته‌ای از فرم تا شده را از یک قسمت عطف به اندازه “۴/۱ به موازات حاشیه خارجی منگنه می‌کنیم. وقتی آن را باز کنیم کاغذها به صورت صاف نمی‌مانند اما روش صحافی ارزان و بادوامی است.

چاپ pdf کتاب
در روش دوخت عطف با مفتول دندانه‌های فلزی از داخل متصل وارد سوراخ‌های از پیش ایجاد شده روی حاشیه شده و سپس چفت می‌شوند تا یک حلقه کامل به وجود آید. وقتی آن را باز کنید حالت مسطح داشته و طرح‌های جلیپایی روی صفحات رو به رو در یک ردیف خواهند بود.

مارپیچ فلزی یا پلاستیکی یکی دیگر از مدل های صحافی است که بهتر است در روند چاپ کتاب پی دی اف با آن آشنا شوید. در این روش یک مارپیچ فلزی یا پلاستیکی روکش‌دار دور حفره‌های از پیش ایجاد شده و در حاشیه می‌پیچد. وقتی کتاب را باز کنید صاف و مسطح است اما با اینحال طرح‌های چلیپایی روی صفحات رو به رو در یک خط نخواهند بود.

صحافی دیگری که باید به آن اشاره کرد شانه پلاستیکی است. در این صحافی روی کاغذ و در قسمت حاشیه اتصال سوراخ‌هایی پانج می‌شود که با عطف پلاستیکی دانه‌دار مطابقت دارد. این روش ارزان‌تر است اما دوام و روش‌های دیگر را ندارد، با این حال چاپ روی عطف شانه نیز امکان پذیر است.

صحافی کامل یک روش صحافی متداول که برای گزارشات سالانه، کتاب‌ها و کاتالوگ‌های بزرگ به کار می‌رود. قسمت عطف داخلی دسته فرم تا شده چسبکاری شده و سپس به عطف جلد چسبانده می‌شود تا سطحی یک دست به وجود آید. صحافی کامل به حداقل ضخامت “۶/۱ و در صورت چاپی بدل عطف “۸/۱ نیاز دارد.

در روش صحافی lay-flat که به صحافی کامل شباهت دارد که با چسب اضافی میان صفحات و جلد مسطح‌تر خواهد شد. در صورتی‌که لازم باشد بدون استفاده از دست‌ها کتاب بخوانید یا زمانی‌که اندازه عطف برای سایر روش‌ها مناسب نباشد، lay-flat این کار را انجام می‌دهد.

در روش صحافی جلد بیشترین دوام را نسبت به سایر موارد دارد. فرم‌های تا شده به صورت دوخته شده یا چسب‌دار کنار یکدیگر قرار گرفته و سپس به یک جلد محکم وصل می‌شوند. معمولاً به این روش صحافی کتاب می‌گویند و نسبت به سایر روش‌ها گران‌تر است.

چاپ کتاب از فایل pdf
در روش صحافی دوختی کاغذهای تا شده با نخ و در قسمت وسط عطف به یکدیگر دوخته می‌شوند. صحافی دوختی علاوه بر کاربرد در صحافی جلد برای کتاب‌های soft-cover یا self-cover به کار می‌رود. این روش اغلب برای کتاب کودکان یا مورادی به کار می‌رود که به دوام و ماندگاری نیاز است. همچنین می‌توان دسته کاغذ را به کنار کتاب دوخت.

ما در این بخش انواع صحافی را مورد بررسی قرار دادیم و قصد داریم در ادامه انواع چاپ های رنگی و سیاه و سفید برای چاپ کتاب پی دی اف را مورد بررسی قرار بدهیم.

چاپ رنگی یا پرینت رنگی به عملی گفته می شود که شما یک فایل آماده در کامپیوتر داشته باشید و توسط دستگاه پرینتر آن را چاپ نمایید. پرینت رنگی و سیاه سفید گستره بسیار وسیعی دارد، از چاپ یک برگ نوشته تا چاپ انواع جزوه، کاتالوگ، بروشور، سربرگ، فاکتور، نامه اداری، تراکت، گزارش و … را شامل می شود. در واقع نوع کاغذ مورد استفاده در چاپ و خدمات پس از چاپ است که بین بروشور و یک کاغذ چاپی معمولی تفاوت قائل می شود.

انواع کاغذهای مورد استفاده در پرینت رنگی و سیاه سفید
چاپ روی انواع کاغذ تحریر ۸۰ گرم و گرماژ پایین تر
چاپ روی انواع کاغذ کوتد از ۱۲۰ گرم تا گرماژ بالاتر
چاپ روی انواع کاغذ گلاسه از ۱۱۵ گرم تا گرماژ بالاتر
چاپ روی انواع کاغذ کرافت در گرماژ مختلف
چاپ روی انواع کاغذ کالک

برای اطلعات بیشتر با این شماره تماس بگیرین:09124506359

 

سخن آخر

انتشارات متخصصان با استفاده از جدیدترین دستگاه های پرینتر رنگی و سیاه سفید، امکان چاپ رنگی و چاپ سیاه سفید کلیه کتاب های تالیفی و ترجمه شده را با بالاترین کیفیت، بهترین تیراژ و سریع ترین زمان ممکن دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل چاپ کتاب پی دی اف ، ثبت سفارش چاپ کتاب یا دریافت مشاوره رایگان در خصوص چاپ کتاب ، همین حالا با کارشناسان انتشارات متخصصان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Secured By miniOrange