چاپ کتاب

چاپ کتاب تک جلدی

چاپ کتاب

چاپ کتاب حتی یک جلد
چاپ کتاب حتی یک جلد ! تیتری است جالب و بحث برانگیز ، موضوع این مقاله از نشر متخصصان ارائه توضیحاتی جامع و کامل در مورد چاپ کتاب تک جلدی است ، برخی از افراد تمایل دارند پایان نامه و یا دل نوشته های خود را در قالب یک کتاب چاپ کرده و برای خود نگه دارند ، اما خیلی از انتشاراتی ها حاضر به چاپ کتاب به صورت تکی نیستند و صحافی ها نیز نمیتوانند نوشته ها را با کیفیت یک کتاب با طراحی و جلد و صفحه آرایی ویژه دربیاورند.

هدف از چاپ کتاب تک جلدی چیست ؟
چاپ کتاب هدف های مختلفی را دارد ، شخصی که شروع به نوشتن کتاب میکند، میتواند یک نویسنده با مهارت عالی یا یک فردی عادی باشد ، هردو این افراد در کنار کار اصلی خود ممکن است تمایل داشته باشند نوشته های شخصی را در قالب یک کتاب تک جلدی محفوظ نگه دارند ، برای مثال، فردی که به جمع‌آوری خاطرات و سرگذشت زندگی خود نموده و سعی دارد ان را به صورت کتابی جمع آوری کند، این شخص با اینکه با هدف نویسنده شدن وارد این عرصه نشده اما تمایل دارد دست نوشته های خود را به صورت کتاب حتی شده یک جلد داشته باشد.

در برخی اوقات افراد هدف از چاپ کتاب خود را شرکت در یک آزمونی قرار داده‌اند و می‌خواهند صلاحیت علمی خود را به تایید برسانند. به این معنا که تازه در مسیر نویسنده شدن قدم گذاشته اند و یا میخواهند پایان نامه ارشد و دکترای خود را به شکل یک کتاب داشته باشند.احتمال دارد این کتاب در حد و اندازه‌هایی نباشد که بتوان برای آن مخاطبینی جمع کرد یا در بازار رقابتی برای آن به وجود آورد؛ با این حال، جمع کردن این مطالب و تبدیل آن به یک کتاب کار مفیدی است.

هدف از چاپ کتاب به صورت تک جلدی چیست ؟
دسته ای دیگر از مخاطبان چاپ کتاب تک جلدی ، نویسندگان یا افرادی هستند که قصد دارند در آینده کتاب بنویسند و در حال حاضر ایده و دست نویس اولیه انرا در اختیار دارند و برای اینکه این ایده به دست سایر افراد نرسد و خود آن شخص بنیان گذار آن مکتب و موضوع باشد ، اقدام به چاپ دست نویس اولیه اثر به صورت کتاب تک جلدی میکنند و در چاپ های دیگر به وسعت دادن آن و ادامه دادن آن بپردازد.

چاپ کتاب تک جلدی در حوزه ی تحصیلات تکمیلی
ارزش چاپ یک کتاب در رزومه ی تحصیلی و شغلی هر فرد محصلی، بسیار حائز اهمیت می باشد. تالیف و ترجمه ی کتاب دارای ۴ الی ۲۲ امتیاز  در مصاحبه دکتری در هر رشته خواهد بود و دانشجویان می توانند با استفاده از خدمات انتشارات با هزینه ی بسیار اندک پایان نامه ی خود را به شکل یک کتاب جامع در بیاورند.

خدمات لازم  برای  چاپ کتاب حتی یک جلد
با توجه به توضیحات بالا و شناخت مخاطب هدف ، چنانچه تمایل به چاپ کتاب شخصی خودتان را به صورت تک جلد دارید ، نشر متخصصان به عنوان پرکار ترین ناشر چاپ کتاب در کنار شماست و اگر مولفان مدتی بعد یا سالهای بعد تمایل به نشر در تیراژ بالا داشته باشند می‌توانند با همین مجوزهای اخذ شده اقدام به چاپ در تیراژ بالا از کتاب خود نمایند. با خدمات زیر در خدمت شما برای چاپ هستیم :

اخذ مجوزهای قانونی (فیپا، شابک)
قابلیت استعلام کتاب در کتابخانه ملی
صفحه‌آرایی
ویراستاری
طراحی جلد کتاب
چاپ کتاب در یک جلد
خدمات لازم  برای  چاپ کتاب حتی یک جلد

هزینه طراحی و چاپ یک جلد کتاب
شاید بتوان گفت جلد کتاب یکی از تاثیرگزار ترین و ماندگار ترین بخش های یک کتاب است ، فرقی ندارد کتاب چاپ شده در یک جلد باشد یا در تیراژ بالا به چاپ برسد ، در همه حالت ها طراحی جلد یک بخش مهم است ، شما برای اینکه دست نوشته های خود را در قالب یک جلد کتاب چاپ کنید بدون شک میخواهید کتاب شما نیز جلدی زیبا داشته باشد تا بیانگر حس شما به محتوای  درون آن باشد. چاپ جلد کتاب معمولاً رنگی است و هزینه چاپش آن بستگی به کیفیت چاپ آن دارد.

برای چاپ کتاب شخصی خود از کجا شروع کنیم ؟
احتمالا شما نیز مانند خیلی از افراد تازه کار در صنعت نویسندگی ترجیح می‌دهید داستان‌ تان را با کامپیوتر تایپ کنید، اما خوب است بدانید وقتی ایده‌ ای ناب به ذهنتان میرسد ممکن است در آن لحظه دسترسی به لب تاپ یا کامیپوتر شخصی خود نداشته باشید. بنابراین، بهترین کار این است که به روش نویسندگان حرفه ای از دوران گذشته عمل کنید و هر جا که می‌روید قلم و دفتر همراهتان باشد. علاوه بر این، نویسندگان بسیاری به رابطه‌ی بین ذهن، دست و حرکت قلم روی کاغذ، ایمان دارند. پس با این اوصاف، پیش از کنار گذاشتن این ابزار سنتی و جادوی آن در تجربه‌ی نویسندگی، حداقل یک بار آن را امتحان کنید.

برای چاپ کتاب شخصی خود از کجا شروع کنیم ؟
یک دفتر یادداشت با جلد چرمی یا ورق‌ های مقوایی، مسلما محکم و بادوام است و فضا و وزنی کمی را از کیف یا کوله‌پشتی شما را به خود اختصاص می‌دهد، در حالی که یک دفتر یادداشت فنری شاید آنقدر محکم نباشد، اما سبک است و باز نگه داشتن آن آسان است، از همه مهم‌تر، اگر نوشته‌ ها به نظرتان بد بیاید، کندن یک برگ از دفتر یادداشت فنری کار سختی به نظر نمیرسد.

چگونه می توان کتاب خود را برای چاپ یک جلدی به انتشارات سپرد ؟
شما به عنوان شخصی قصد چاپ نوشته های خود را میتوانید فایل اولیه اثر را به صورت دست نویس یا تایپ شده به انتشارات مورد نظرتان جهت نشر و چاپ تحویل دهید، یادتان باشد بعد از نحویل حتما از ناشر رسید بگیرید و قرارداد ببندید.در اکثر انتشاراتی ها افراد متخصصی وجود دارند که آثار شما را خوانده و نظر کارشناسی خود را در قالب مشاوره شما ارائه میدهند.

مورد بعدی اعتماد است ، باید بتوانید انتشاراتی معتمد بیاید ، تا ارزش و حق شما به عنوان یک نویسنده در تمام نسخه های چاپ کتاب محقوظ بماند ، چنانچه قصد سفارش چاپ کتاب در یک جلد را داشته و یا در این زمینه سوالی ذهن شما را درگیر کرده ، مشاورین ما در نشر متخصصان پاسخگوی شما خواهند بود.

 

چاپ کتاب تک جلدی شاید جای بسی تعجب به همراه داشته باشد، اما در موسسه چاپ کتاب شدنی است. مجموعه چاپ کتاب با هدف چاپ کتاب در هر زمان، مکان و موضوعی که کاربران عزیز مایل باشند، راه اندازی شده است. شایان ذکر است که حتی اگر چاپ کتاب در یک جلد باشد، نیز برای موسسه انجام پذیر می‌باشد. چاپ کتاب تک جلدی معمولا جهت تقویت رزومه و یا چاپ کتاب یک جلدی از پایان نامه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آیا میتوان کتاب تک جلدی چاپ کرد

چاپ کتاب تک جلدی

کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

آیا امکان ثبت سفارش چاپ کتاب تک نسخه وجود دارد؟
تمامی ناشران توانایی آن را دارند که سفارش چاپ کتاب تک نسخه دریافت کنند. اما ممکن است به دلایل مختلفی از دریافت چنین سفارشی سرباز زنند. علت این مسئله در آن است که مراحلی که برای چاپ یک کتاب باید طی کنند زمانبر بوده و این مسئله می تواند منجر به کاهش کیفیت صحافی، صفحه آرایی و طراحی روی جلد شود.

از این رو بیشتر ناشران اقدام به چاپ کتاب تک نسخه نمی کنند. اما انتشارات ارشدان در این زمینه نیز فعالیت داشته و کتاب های تک جلدی را نیز به چاپ می رساند. می توانید دل نوشته های خود را به ناشر ارشدان بسپارید و با کیفیت بالایی کتاب تک نسخه خود را دریافت کنید.

البته پیش از آنکه اقدام به چاپ کتاب تک جلدی نمایید بهتر است در مورد میزان هزینه پرداختی برای این کتاب با مشاوران انتشارات ارشدان ارتباط برقرار کنید. معمولا این کتاب ها نسبت به کتاب های دیگر هزینه بالاتری در بر خواهند داشت.

چاپ کتاب تک نسخه

چاپ کتاب تک نسخه

هدف از چاپ کتاب تک نسخه ای چیست؟
هر شخصی می تواند هدف خاصی برای چاپ کتاب تک نسخه داشته باشد. ممکن است نویسنده کتاب های تک نسخه ای نویسنده ای با مهارت بالا باشد، یا یک نویسنده عادی که دل نوشته های خود را به چاپ می رساند. برخی از افراد خاطرات خود را به صورت کتاب به چاپ می رسانند، تا نسل های بعد از آنها این کتاب زندگی را مطالعه کنند.

پس دلایل مختلفی وجود دارد که می تواند شخص را ترغیب به چاپ کتاب تک نسخه نماید. اما به طور کلی افرادی که اقدام به چاپ کتاب های خود در یک نسخه می نمایند، که تمایل دارند پایان نامه ارشد و دکترای خود را به صورت کتاب نگهداری کنند. از این رو به سراغ ناشران معتبری می روند که در زمینه چاپ کتاب های تک جلدی فعالیت دارند. انتشارات ارشدان از جمله ناشرانی است که در زمینه چاپ کتاب های تک جلدی فعالیت می کند و خدمات به مولفان ارائه می دهد.

اهمیت چاپ کتاب تک نسخه ای در حوزه علم و دانش
مسلما دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا که اقدام به چاپ کتاب تک نسخه می نمایند، می توانند رزومه تحصیلی و شغلی خود را در حوزه علم و دانش ارزشمند تر کنند. از این رو چاپ این نوع کتاب ها بسیار حائز اهمیت بوده و می تواند آینده افراد زیادی را دستخوش تغییر و تحول نماید. دانشجویانی که تمایل دارند در آزمون دکترا شرکت کنند، در صورتی که کتاب تالیفی خود را منتشر کرده باشند، از امتیاز بالایی در مصاحبه دکترا برخوردار خواهند شد.

تالیف و ترجمه هر کتاب بین 4 تا 22 امتیاز در مصاحبه دکتری هر رشته ای برای دانشجویان خواهد داشت. به همین دلیل بسیاری از دانشجویان ارشد پس از تالیف پایان نامه خود آن را به صورت کتاب تک نسخه ای به چاپ می رسانند. تا از امتیاز چاپ کتاب تک نسخه بهره مند شوند. پس به طور کلی چاپ این دسته از کتاب ها با وجود تیراژ کم، از اهمیت برخوردار است.

چاپ کتاب تک نسخه

چاپ کتاب تک جلدی

آیا فرایند اخذ مجوز چاپ کتاب تک نسخه متفاوت است؟
نویسندگان بسیاری با این سوال مواجه می شوند که آیا فرایند دریافت مجوز برای چاپ کتاب تک نسخه با دیگر کتاب ها متفاوت است؟ باید بگوییم خیر. همانطور که می دانیم هر کتابی برای آنکه به چاپ برسد، نیاز به سپری کردن برخی مراحل خاص دارد. از جمله مهمترین مراحل چاپ کتاب، دریافت مجوز رسمی از سوی سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی، فیپا و شابک است.

از آنجایی که چاپ کتاب تک نسخه همچون دیگر کتاب ها از مراحل متنوعی برخوردار است، بیشتر مولفان چاپ کتاب خود را به ناشر می سپارند. تا تمامی مراحل را به راحتی و با دقت سپری کند و در نهایت کتاب چاپ شده با کیفیتی را به نویسنده تحویل دهد. کتاب های تک نسخه برای اخذ مجوز نیاز به زمانی بین 1 هفته تا 1 ماه خواهند داشت.

همانطور که چاپ دیگر کتاب ها بسته به موضوعی که دارند زمان متفاوتی لازم دارد، چاپ کتاب تک نسخه نیز بسته به موضوعی که دارد ممکن است به زمان متفاوتی برای چاپ نیاز داشته باشد.

چاپ کتاب تک نسخه

چاپ پایان نامه به صورت کتاب تک نسخه ای

تخمین هزینه چاپ کتاب تک نسخه
از جمله مهمترین نکاتی که مولفان پیش از چاپ کتاب باید به آن توجه کنند، هزینه چاپ کتاب است. چاپ کتاب تک نسخه به دلیل مراحلی که جهت آماده سازی برای چاپ نیاز دارد، همچون دیگر کتاب ها می تواند هزینه زیادی در بر داشته باشد. اما باید بگوییم هیچ فرقی ندارد که کتابی به صورت تک جلدی به چاپ می رسد، یا در تیراژ بالایی چاپ می شود.

طراحی جلد برای چاپ کتاب هزینه زیادی در بر دارد. به همین دلیل می توان بسته به نوع موضوع کتاب و جلدی که برای آن طراحی می شود، هزینه چاپ کتاب تک نسخه را تخمین زد. می دانیم که جلد کتاب ها معمولا رنگی است. از این رو بسته به کیفیت طراحی روی جلد لازم است هزینه متغیری توسط مولف پرداخت شود.

برای کسب اطلاع در مورد میزان هزینه چاپ کتاب های تک جلدی کافیست با کارشناسان ارشدان ارتباط برقرار کنید.

چاپ کتاب تک نسخه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Secured By miniOrange