چاپ کاتالوگ با ارزانترین قیمت در تهران

چاپ کاتالوگ با ارزانترین قیمت در تهران چاپ کاتالوگ ابزاری مهم برای توسعه تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات به مشتریانی است که در ملاقات‌های حضوری، نمایشگاه‌ها و بازاریابی در محل مشتری در ارتباط هستید.

همان گونه که می دانید به همان میزان که طراحی کاتالوگ مهم است، چاپ کاتالوگ حرفه ای نیز در جذابیت و ماندگاری آن مهم و سرنوشت ساز است.

کیفیت کاتالوگ در چاپ مجید

عوامل بسیاری زیادی در طراحی و چاپ مطلوب یک کاتالوگ تاثیرگذار است؛ از جمله این عوامل می‌توان به کیفیت و دقت رنگ‌های مورد استفاده، دستگاه‌های چاپ مجهز، جنس و گرماژ کاغذی که برای کاتالوگ انتخاب می‌گردد، روکش مناسب آن، برش صحیح و دقیق کاتالوگ و در نهایت نوع صحافی کاتالوگ اشاره کرد.

تماس با ما

 

در چاپخانه مجید امکان چاپ کاتالوگ در تیراژ پایین نیز وجود دارد

بله، مجموعه چاپ مجید با دارا بودن مجهزترین دستگاه‌های چاپ افست و دیجیتال امکان چاپ کاتالوگ در تیراژهای بالا و پایین حتی 20 عدد را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است.

 در مجموعه چاپ مجید فایل‌های طراحی ارسال شده توسط مشتری از نظر فنی مورد بررسی قرار می‌گیرد

بله در مجموعه چاپ مجید تمامی فایل‌های چاپی توسط کارشناسان متخصص و مجرب به صورت رایگان بررسی می‌گردد تا از هرگونه مشکلات پیش از چاپ جلوگیری به عمل آید.

البته لازم به ذکر است که بررسی تخصصی‌تر در چاپ خانه مجید، با هزینه جزئی همراه خواهد بود. بررسی فایل طراحی متناسب با قالب مربوطه جهت جلوگیری از قرار گرفتن طرح در چسب و یا برش، یکی از مواردی است که پیش از چاپ در چاپ خانه مجید مورد کنترل می‌گردد.

تماس با ما

 فایل طراحی شده را برای چاپ در چاپخانه مجید چگونه ارسال کنیم؟

ارسال فایل طراحی شده به دو روش برای مشتریان چاپ چاپخانه مجید فراهم شده است. یک روش ارسال فایل طریق ایمیل درج شده در سایت می‌باشد. البته لازم به ذکر است که فرمت فایل ارسالی در کیفیت چاپ بسیار تاثیرگذار است. فرمت استاندارد و مطلوب چاپخانه‌ها فرمت PDFX است. این فرمت به هنگام ذخیره‌سازی طرح به صورت PDF قابل تنظیم می‌باشد.

چاپخانه مجید دارای سالها تجربه در امر چاپ  تراکت انتخاباتی می باشد. چاپخانه مجید دارای پیشرفته ترین دستگاه های چاپ دنیا است که می تواند تراکت رنگی سیاه سفید و یا تراکت برجسته و یا هر نوع که بخواهید برای شما چاپ کند یکی از ویژگی های چاپخانه مجید این است که چاپ افست است  که توانای چاپ تراکت انتخاباتی در حم بسیار بالا و باکیفیت را داشته باشد.

چاپ خانه مجید آماده  چاپ تراکتها بوشورها و کارت ویزیت های نماینده مجلس می باشد و و این تراکت ها را به سراسر ایران میفرستد.

چاپ در چاپ خانه مجید با ارزانترین قیمت انجام میگیرد و آماده  چاپ تراکت های نتخاباتی هستیم.

برای دریافت اطلاعات از چگونگی چاپ و  قیمتهای چاپ و ایجاد هماهنگی کافی است که با دفتر چاپخانه مجید تماس حاصل فرمایید.

چاپ کاتالوگ با ارزانترین قیمت در تهران

با ما تماس بگیرید:

فراهانی : 09124506359

تماس با ما

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Secured By miniOrange