چاپ رنگی تراکت در تهران

چاپ رنگی تراکت در تهران در چاپ تراکت باید به نکاتی توجه کنید که چاپی عالی و زیبا داشته باشید.

اصول چاپ

برای این که یک تراکت با رنگهای زیبا و گیرا داشته باشید باید این را بدانید که بهتر است که  نوشته ها متن خود را با کد رنگ مشکی تک صد یا C=0 M=0 Y=0 K=100  استفاده کنید تا پس از چاپ نوشته ها بدون هاشیه رنگ چاپ شود

اگر شما از کد رنگ های متفرقه استفاده کنید احتمال ناخوانا بودن کار شما زیاد است .

یکی از اصولی که در چاپ تراکت رنگی باید در نظر داشته باشید بگراند تراکت است .بک گراند مشکی بسیار جذاب است و طراحان مبتدی این اشتباه را می کنند و از بک گراند مشکی استفاده می کند

همین رنگ مشکی بک گراند  معمولا بیشتر خطا را در زمان چاپ تراکت باعث می شود. که اکثر هم مقصر خود طراحان هستند زیرا بدون هیچ گونه دانش و اطلاعی از کد رنگ های چاپ شروع به طراحی می کنند برای بک گراند های مشکی می تونید از کد رنگ  C=70 M=70 Y=70 K=100  استفاده کنید

و اگر متن سفید در بگ گراند خود دارید یک دور خط مشکی تک صد دور نوشته ها قرار دهید تا پس از چاپ مشکلی از لحاظ ناخوانا بودن نداشته باشید.

از تصاویر برای جذابیت تراکت استفاده می شود ولی اگر دانش لازم  نباشد همین تصاویر نه تنها باعث عدم جذابیت تراکت شما شده .تصاویر سعی کنید قبل از ارسال تصاویر نور تصاویر مخصوصا تیره را زیاد کنید چون معمولا پس از چاپ رنگ ها تیره تر خواهد شد .

و نکته پایانی در صورت نداشتن دانش طراحی از طراحی کردن تراکت یا هر محصول خود اجتناب کنید

زیرا طراحی نیاز به دانش و تسط کافی بر برنامه های گرافیکی است  و اینکه تاثیر بسزایی بروی موفقیت تبلیغات شما دارد  امیدوارم مطالب فوق مفید واقع شود و در طراحی خودتون ازش استفاده کنید .

همون گونه که متوجه شدید طراحی و چاپ هر دو از هم جدا نشدنی هستند برای چاپ زیبا و رنگی نیاز به طرح خوب است و طرح خوب نیاز به چاپ عالی دارد.

چاپ رنگی تراکت در تهران

چاپخانه مجید با دارا بودن ماشین الات پیشرفته روز تراکت های زیبا با رنگ های فوق العاده به چاپ می رساند و چاپ عالی با کمترین هزینه وسط چاپ خانه.برای دریافت اطلاعات چگونگی چاپ و هزینه های آن با چاپ خانه مجید تماس حاصل فر ماید.

با ما تماس بگیرید:

مهندس تلخاب فراهانی: 09124506359

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Secured By miniOrange