چاپ دیجیتالی در تهران

چاپ دیجیتالی کارت ویزیت در تهران ابتدا باید این را در نظر داشته باشید که کارت ویزیت  کارت ویزیت نشانگر ذوق و سلیقه، گرایشات، ایده ها و نگرش های کاری یک فرد یا یک اداره و شرکت و موسسه است .

ممکن است که شما نیاز فوری به چاپ کارت ویزیت داشته باشید. برای ‏نیازهای چاپ فوری کارت ویزیت و چاپ در تیراژهای کمتر از  1000 تا ، چاپ دیجیتال کارت ویزیت را میتوان انتخابی خوب دانست .

 چاپ دیجیتال کارت‏ ویزیت به‌ این صورت انجام می شود که در شروع از فایلی که توسط طراح طراحی شده پرینت گرفته می شود و بعد از آن از ‏روکش های سلفون و لمینت برای پوشش روی کارت به کارگیری می شود.

‏ما می توانیم با داشتن یک کارت ویزیت داده ها تماس خودمان را نظیر شماره گوشی تلفن، فاکس، آدرس اینترنتی، نشانی تارنما، نشانی شبکه های عمومی و . . . را به دیگر افراد ( مردمان معمولی و مشتریان مختص خودمان ) ارائه دهیم . حتی‌ د‌ر عصر دیجیتال نیز کماکان کارت ویزیت مرسوم و در کشورهایی نظیر چین و ژاپن تبادل کارت ویزیت نسبتاً یک مراسم است .

چاپ دیجتال کارت ویزیت که به چاپ فوری کارت ویزیت هم معروف هست هم به همین صورت انجام می شود به صورتیکه شما اگر نیاز فوری به کارت ویزیت داشته باشید یا تعداد کمتر از ۱۰۰۰ عدد کارت ویزیت بخواهید ، باید از چاپ دیجیتال استفاده کنید .چاپ دیجیتال کیفیت پایین تری نسبت به چاپ افست دارد و بخاطره سریع بودنش قیمت بالاتری هم باید در این نوع چاپ شاهد باشیم.

چاپ دیجیتالی با دارا بودن سرعت بالا در چاپ باعث نمی شود که کیفیت کار پایین باشد بلکه کیفیت عالی هم دارد. و هزینه آن بسیار مقرون به صرفه هم می باشد.

چاپ دیجیتالی در تهران

برای چاپ دیجیتال کارت ویزیت با کیفیت عالی و قیمت مناسب با چاپخانه مجید تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

با ما تماس بگیرید :

مهندس تلخاب فراهانی: 09124506359

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Secured By miniOrange