چاپ تراکت انتخابات و کارتوزیت انتخابات

برای سفارش چاپ با شماره های زیر تماس بگیرید

شماره تماس: ۰۹۱۲۱۴۳۱۵۰۹

اگر انتظار دارید که مردم تراکت انتخاباتی شما را بردارند و بخوانند پس استفاده از تصاویر و شکلهای باکیفیت بسیار ضروری است. تصاویر تأثیر فوق‌العاده‌ای در طراحی تراکت ها دارند، مخصوصاً اگر شما قصد دارید با این روش، مردم به شما اعتماد کنن و به شما رای دهند. بهتر است که از تصاویر بسیار با کیفیت استفاده کنید .

تصویری از نماینده بر روی تراکت و بنر ها الزامی است  باید تصویر شفاف و نماینده در عکس خوش پوش شیک باشد.

چاپ تراکت انتخابات و کارتوزیت انتخابات

بهتر است در تراکت های انتخاباتی تصویری از پرچم جمهوری اسلامی ایران هم باشد و یا نماد ها هر منطقه که برای ان منطقه باعث جذابیت می شود. مثلا لباس کردی خود یک تبلیغات خوب برای نماینده منطقه کرد نشن ایران است و یا نمادی از یک منطقه ولی برای نماینده تهران آقایان بهتر است با کت و شلوا رسمی باشند و خانم ها با حجاب کامل  اسلامی .

نگاه نماینده در تراکت انتخاباتی بسیار مهم است نگاه به آینده روشن  اید تا حد امکان تراکت جذاب باشد و این جذابیت است که به یاد ماندنی می باشد

نوشتار تراکت انتخاباتی

نوشته ها در تراکت انتخاباتی باید به صورتی باشند که به کارگیری نکته‌های کوتاه، جملات دسته‌بندی شده و اینفوگرافی در یک تراکت، اطلاعات شما را به گونه‌ای ساماندهی میکند که آسان تر قابل خواندن باشند در طراحی حائز اهمیت است.

برجسته‌ترین موارد در عنوان تراکت  انتخاباتی نوشته می‌شوند و  نام و نام خانوادی نماینده باید در تراکت به صورت واضح و روشن نوشته شود و یا ممکن است که نماینده دارای القاب و یا شهرتی باشد که درج آنها باعث معرفی بیشتر نماینده به مردم که می خواهند به این نماینده رای دهند .

شعار انتخاباتی باید در تراکت انتخاباتی آورده شود این شعر بهتر است بسیار کوتاه و تاثیر گذار باشد 3 کلمه تا هفت کلمه ایدعالترین اندازه برای شعلر انتخاباتی است در استفاده از فونت نیازی به خلاق بودن نیست فقط مهم این است که مردم بتوانند آن را بخوانند پس حتماً برای چاپ از فونت ایده آل استفاده کنید و استفاده از سایزها و استایل‌های مختلف را، محدود کنید. هنگام چاپ بیشتر از دو نمونه فونت استفاده نکنید یکی برای نام و نام خانوادگی نماینده و دیگری برای شعار انتخاباتی.

چاپ تراکت انتخابات و کارتوزیت انتخابات

 

تراز کردن محتوا تراکت انتخابات  

استفاده از فونت صحیح و طرح‌بندی ساده، تاثیر قابل‌توجهی در بهتر فهمیدن تراکت دارد. اغلب ما عادت به خواندن از چپ به راست و از بالا به پایین داریم پس هنگام طرح‌بندی تراکت این موضوع را در نظر بگیرید.

نام نماینده  باید واضح و بدون افکت‌های گرافیکی درج شوند. می توان دو نوع و چندین مدل تراکت چاپ کرد اگر تراکتی که به دیوار یا کان مخصوص تراکت قرار است چسبانده شود تنها عکس ماینده نام نام خانوادگی و شعار انتخاباتی  و یک نماد کافی است یرا هرچه تراکت ساده تر باشد جذابتر می شود.

ولی اگر قرار است که تراکت به دست مردم داده شود و به خانه پست شود در این صورت می توان از پشت تراکت هم استفاده کرد و در مورد اهداف و برنامه های نماینده صحبت کرد و خدماتی که نماینده انجام داده و یا برنامه های که دارد و شاید نماینده کتاب و مقااتی داشته باشد که به آنها اشاره کرد مردم در صورت لزوم به ان مقالات کتابها رجوع کنن برای شناخت نماینده .

در هر حال باید تراکت انتخاباتی در حد امکان ساده و شیک طراحی و چاپ شود. و همین امر است که نماینده می تواند به هدف اصلی خو که رای دادن مردم است ست پیدا کند  و وارد مجلس شود.

چاپ کارت ویزیت انتخابات

 

چاپ کارتویزیت یکی از شیک ترین و باکلاس ترین روش تبلیغاتی نماینده مجلس است فکر کنید که نمایند خود کارت ویزیتش را به دست کسی دهد این کار شاید بسیار ساده اشد ولی بسیار خاطره برانگیز است و اگر  کرتویزیت دارای طراحی و کاغذ مرغوب لاشد  چند برابر جذاب ی باشد و ممکن است که فرد دریافت کنند این کارت ویزیت را تا مدتها در نزد خود نگه دارد و به نماینده رای دهد.

چاپخانه مجید آماده چاپ کارتویزیت نمایندگان در حجم بسیا بالا است . تنها کافی است ه یک طراحی عالی داشته باشیدو پیشنهاد چاپخانه مجید این است که  کارت ویزیت و تراکت و سایت نماینده دارای یک لگو و یک رنگ انتخابی باشند و هماهنگ باشند این هماهنگی خود باعث جذابیت و عتماد مرد و رای دهی میشود.

چاپ تراکت انتخابات و کارتوزیت انتخابات

چاپ تراکت انتخابات

توجه داشته باشید که کیفیت چاپ به‌اندازه موارد دیگر، در خلق و طراحی تراکت مهم است. استفاده از روکش گلاسه و لمینت و یا صفحات براق می‌تواند به‌عنوان ویترینی برای تبلیغات بهتر نماینده عمل کند.

معمولا سایز تراکت های تبلیغاتی A4 و A5 می‌باشد و اغلب به صورت دو طرفه طراحی و چاپ می‌شوند تا فضای بیشتری را برای ارسال پیام به مخاطب و و مردمی که می خواهد را بدهند .

بهتر است که تراکت تبلیغاتی انتخابات تا حد امکان خلاقانه طراحی و چاپ شود می توان تراکت ها که داخل منازل پست می شود را داخل یک پاکت نامه گذاشت همین کار باعث جذابیت و رسمی شدن تراکت می شود.

چاپخانه مجید دارای سالها تجربه در امر چاپ  تراکت انتخاباتی می باشد. چاپخانه مجید دارای پیشرفته ترین دستگاه های چاپ دنیا است که می تواند تراکت رنگی سیاه سفید و یا تراکت برجسته و یا هر نوع که بخواهید برای شما چاپ کند یکی از ویژگی های چاپخانه مجید این است که چاپ افست است  که توانای چاپ تراکت انتخاباتی در حم بسیار بالا و باکیفیت را داشته باشد.

چاپ خانه مجید آماده  چاپ تراکتها بوشورها و کارت ویزیت های نماینده مجلس می باشد و و این تراکت ها را به سراسر ایران میفرستد.

چاپ در چاپ خانه مجید با ارزانترین قیمت انجام میگیرد و آماده  چاپ تراکت های نتخاباتی هستیم.

برای دریافت اطلاعات از چگونگی چاپ و  قیمتهای چاپ و ایجاد هماهنگی کافی است که با دفتر چاپخانه مجید تماس حاصل فرمایید.

 

با ما تماس بگیرید:

تماس با ما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Secured By miniOrange